Sex, peniaze, práca, počasie, zdravie, Fico...

Autor: Martin Škopec Antal | 26.11.2012 o 10:35 | (upravené 26.11.2012 o 11:17) Karma článku: 12,82 | Prečítané:  1067x

Na masmediálnej mape Slovenska sa dnes opakuje to, čo sa dialo v rokoch 1992 až 1998. Meno jedného človeka - politika je každodenne skloňované tak často, ako slová: Sex, peniaze, práca, počasie, zdravie...

Veru tak. Meno Róbert Fico je v masmédiách "vytáčané" rovnako, ako mladé, pekné dievča na dedinskej tancovačke. A možno si to ani nezaslúži (teda Fico, nie to dievča). Keď človek číta, počuje, že Fico musí zohnať peniaze, ušetriť peniaze, pomôcť učiteľom, stavbárom, vodohospodárom, kultúre, športu (a takmer už aj záhradkárom), tak si kladie otázku, či je to tu ešte o krajine, alebo o jednej (ne)nahraditeľnej osobe, jej kráľovských radostiach a trápeniach. Mediálne zmagorená verejnosť tak už samú seba začána považovať za súčasť Ficolandu. Mediálne podobná situácia bola aj v rokoch 1992 - 1998. Slovensko bolo považované za Mečiarland. Novinárska a následne tiež čitateľská obec už nemuseli premýšľať, lebo za príčinu takmer všetkého diania a nediania bol považovaný jeden človek plus jeho premenlivé nálady pohodené do každodennosti, či sviatkov. Mládeži treba pripomenúť, že vtedajšia "verejnoprávna" televízia pravidelne vysielala reláciu (formát monológ) "Ako ďalej pán premiér". V nej Mečiar objasňoval príčiny pozemskej gravitácie, rozpínania vesmíru, (ne)úspechov slovenskej hokejovej reprezentácie a zoširoka hovoril o politicko - hospodárskych výhľadoch SR do roku 3860. Masmédia (ich väčšina) by si už konečne mohli začať uvedomovať, že na čele vládneho a parlamentného pelotónu nemáme feudála, ale volených zástupcov. Ak si to uvedomia, tak možno prestanú klásť vládnej hlave občasné trápne otázky typu: Bude o pol roka drahší plyn, benzín, chleba, ovocie...? Ozaj... Ktovie, čo sa deje s ujkom (ex-premiérom), čo bez neho masmédiá (keď sa vytratil) nevedeli vydržať čo len víkend. Možno si z dlhej chvíle prezerá staré noviny, časopisy a ide sa od smiechu potrhať...
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?