reklama

V Smere - SD sa od smiechu váľajú po povrchu zemskom

V Smere - SD sa od smiechu váľajú po povrchu zemskom. Preferencie daného subjektu sú vo výšinách. Aliancia za rodinu a KDH prostredníctvom nafukovacej témy o ochrane rodiny stavajú ďalšie rituálne sochy verejného klebetenia, čo odvádza pozornosť od prúserov Smerákov z dávno-nedávneho obdobia. Duševne nevyrovnaný Igor Matovič tiež vie, ako zapĺňať masmediálny priestor v prospech našeho pseudoAlfaSamca a ďalšia časť politického spektra už začala s procesom úspešného, vzájomného sebapožierania. Automatizované herné sutuácie nás síce môžu udržiavať v duševnej rovnováhe, ale existuje chronické opakovanie situácii, ktoré už (takpovediac) lezú na nervovú sústavu. V Smere - SD sa radujú a smejú. Najmä vďaka prostrediu, ktoré tento subjekt obklopuje. V takejto krajine radosť vládnuť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (40)

V Smere - SD už nemusia prstom pohnúť

V Smere - SD už pre sebazviditeľňovanie nemusia takmer prstom pohnúť. To, čo predvádza Róbert Róbertovič pred zrakom najmä vidieckeho publika, je už tiež len súčasť akejsi automatizácie, ktorej cieľom je precvičovanie dávno nacvičeného (strašenie a povzbudzovanie). 

Mentálny autopilot "opozície"

Mentálny autopilot "opozície" sa spúšťa v momentoch, keď už "opozičníci" obsahovo nemajú čo povedať. Opakujú, čo sa naučili v ére tzv. mečiarizmu. Reči o arogancii moci, reči o potrebe zmeny, reči o novom Slovensku, ktoré je potrebné naštartovať, reštartovať, opravovať, akoby išlo o počítač, stroj, kopu súčiastiek.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pretlak technokratov a pseudovizionárov

Pretlak osôb, ktoré v skutočnosti vyhoreli a ktoré po reklamných agentúrach hľadajú projekty možnej predvolebno - povolebnej záchrany. Žiaden billboard a žiaden plagát však "opozícii" nepomôže, ak je náplňou obsahová prázdnota. Tu už nejde "len" o politiku, ale o nastavenie toho-ktorého jedinca v zmysle jeho psychiky, (ne)talentu, (ne)invencie, (ne)schopnosti porozumieť.

Fico nie je Mečiar

Cieľom Mečiara bol Mečiar a preto prišiel o moc. Cieľom Fica je "kultivovaná" technológia udržania moci v krajine, ktorej obyvateľstvo má väčšie srdce ako mozog (opäť však treba zdôrazniť, že uvedená veta je konštatovaním a nie pokusom o urážanie). Fico je pre väčšinové obyvateľstvo kňazom, richtárom aj učiteľom v jednej osobe. Až nebude jeho, bude "niekto" iný, rovnako uspôsobený dopytu publika.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viera v "nadpozemskú" bytosť

Smer - SD (a ešte KDH) je jediným subjektom, ktorý spĺňa podmienky reálnej spoločenskej objednávky. Smer - SD má státisíce podporovateľov, ktorí svoju podporu myslia vážne (nejde o žiadne virtuálne publikum ako napríklad v prípade SaS). Myslia ju až tak vážne, že sú ochotní určité negatívne deje v Smere - SD nevidieť a nepočuť. Ide o istú formu náboženskej oddanosti, čo v prípade Slovenska nie je problém (pre väčšinového Slováka je dôležitejšia viera v "nadpozemskú" bytosť ako viera v osobnú kreativitu). 

"Nová" a nová opozícia

Skutočne novú politickú opozíciu (ktorá by dokázala byť kreatívnou) je potrebné dlhodobo a postupne kultivovať. Nie je možné vytvoriť ju na základe nekoľko mesiacov budovaného agentúrneho projektu. Taktiež sa nedá očakávať, že preskupovaním osôb a subjektov (už známeho razenia) z bodu A do bodu B bude vytvorené čosi zaujímavé, pozoruhodné.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľa "šťastia" pán premiér

Róbertovi Ficovi do rokov 2016 až 2020 zaželajme veľa "šťastia". Zaželajme mu, nech má pevnú ruku pri výbere koaličného partnera (ak nejakého vôbec bude potrebovať).

A veľa šťastia aj nám "mimozemšťanom" 


 

Martin Škopec Antal

Martin Škopec Antal

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  372
  •  | 
  • Páči sa:  811x

Žijeme vo svete plnom rituálov, opakovania, napodobňovania a zdania často zbaveného kontaktu s realitou. Albert Einstein raz povedal: Kto chce byť členom ovčieho stáda, musí sa stať ovcou. Som človekom, ktorý chce uvedené meniť alebo sa o to aspoň Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu